Emobanca

Bluhbluh hier moet nog iets komen xd

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Emobanca

Bluhbluh hier moet nog iets komen xd

Emobanca

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(¯`·._.·[—(•·÷[ EMOBANCA ]÷·•)—]·._.·´¯)

Boe! Hier komt ooit vast wel iets nuttigs te staan. xd

2 plaatsers

Slaapcel 23a

Frieda
    Frieda
    Beheerder

Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29

Personages
    Aantal: 4
    Namen:

Slaapcel 23a - Pagina 2 Empty Re: Slaapcel 23a

Bericht van Frieda di aug 09, 2011 11:04 pm

Slaapcel 23a - Pagina 2 153no8n

Yochina sprong dankzij zijn reflexen net weg voor hij door Ryan geraakt zou worden, Ryan leek als een bezetene tegen de deur te rammen en Yochina keek hem wat verbaasd aan. Hij was niet echt geschrokken, maar... Hij maakte zich eigenlijk zorgen om Ryan, deze leek erg veel pijn te hebben en Yochina wist bij god niet wat er aan de hand was. "Ryan." Yochina probeerde zijn aandacht te krijgen, maar de jongen was zo gefixeerd op de deur en eht feit dat de bewakers moesten komen dat hij het waarschijnlijk niet eens door had "Ryan!" Yochina legde zijn hand wat onzeker op de jongens arm, hij haatte het om andere aan te raken en al helemaal om aangeraakt te worden, maar ht kon op dit moment misschein wel de enige manier zijn om de jongen weer wat bij zinnen te krijgen "De bewakers komen zo, kijk." hij wees even naar een lampje "Het lampje knippert, dat betekent dat ze komen." hij haalde zijn hand weer van Ryans arm af "Dus misschien is het beter om nu te kalmeren."
    Jennii
    Jennii

Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

Personages
    Aantal: 1
    Namen:

Bericht van Jennii di aug 09, 2011 11:16 pm

Ryan hoorde de stem van Yochina wel. Maar hij was niet in staat om redelijk te antwoorden. Hij voelde even aan zijn bovenste rij tanden. Shit. Snel verborg hij zijj tanden achter zijn lippen. Zodra hij Yochina zijn aanraking voelde, leek er iets van een kleine shok door Ryan heen te gaan. Rustig zakte hij tegen de deur aan en wachtte geduldig af. Na eem tijd naar de muur aan de andere kant van de kamer, keek hij Yochina aan. Hij wilde hem geen pijn doen, maar hetcwas zelfs zo dat het voelde dat zijn aderen klopte. "Yochina?" Vroeg Ryan zacht. Het klonk vragend. "De bewakers.. Zeg tegen ze dat ik ben flauwgevallen. Ik wil niet dat ze komen.." Hij leek haast een gehoorzaam hondje, dat smekend recht in de ogen van zijn baasje keek. voorzichtig raakte hij Yochina zijn kin weer aan, die hij dit keer langzaam en rustig los liet. Maar die ijskoude vingers bleven toch altijd.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder

Personages
    Namen:

Bericht van Frieda di aug 09, 2011 11:22 pm

"Weet je zeker dat ze niet moeten komen..?" vroeg Yochina wat onzeker "Je ziet er ngosteeds neit echt goed uit." maar op het moment dat Ryan zijn kin aanraakte werd hij opeens erg stil, er liep een rilling over zijn rug en hij maakte pas een beweging toen Ryan hem weer los had gelaten. Hij gign bij het luikje staan en keek naar de gang "Bewakers, Ryan is flauwgevallen." hij haatte het om t eliegen, maar, dit keer ging het hem verbazingwekkend goed af "Ik heb mijn EHBO in het leger gehaalt, dus... Het is niet nodig dat jullie komen." er klonk licht gemompelvan de bewakers, maar voor ze er iets tegne in konden brengen sloeg Yochina het luikje alweer dicht en keek bedenkelijk naar Ryan. "Is er iets.. Dat ik kan doen?" hij voelde de ijskoude aanraking van Ryan nogsteeds op zijn kin, maar probeerde hard om het gevoel te negeren.
    Jennii
    Jennii

Personages
    Namen:

Bericht van Jennii di aug 09, 2011 11:30 pm

Ryan staarde naar zijn eigen handen. Iets wat hij kon doen. Kort keek hij op. De jongen was een halve kop kleiner, misschien wel meer dan Ryan. Maar Ryan was gewoon een uit de kluit gewassen slungel. Iets overdreven, maar zo kon je het wel beredeneren. Ryan liet zich langzaam tegen de deur zakken op de grond, en trok zijn benen naar zich toe. Hij sloeg zijn armen om zijn knieën heen, alsof hij het koud had. En dat had hij het ook, maar niet door de lucht in de cel. Hij was koud. Iets voor hem doen.. Hem opwarmen. Van binnen. Maar dat zou een hele uitdaging zijn om Ryan zijn sadistische hart op te kunnen warmen. "Hey Yochina. Mogen we morgenavond ook naar buiten?" Vroeg hij zonder zijn blik ergens op te hebben gefocust, hij staarde in het niets recht voor zich uit, zijn kin op zijn knieën geleund en de vraag van Yochina negerend.

(( schrijf je 'knieën' nou met 2, of 3 e's xD ))
    Frieda
    Frieda
    Beheerder

Personages
    Namen:

Bericht van Frieda wo aug 10, 2011 12:17 am

Ryan negeerde zijn vraag en Yochina wist even niet meer wat hij moest doen, zijn gezichtsuitdrukking was kalm als altijd, maar zijn ogen gingen af en toe naar Ryan, dan weer naar buiten en bleven uitiendelijk toch maar rustten op één van zijn origami figuurtjes, hieraan kon je merken dat hij van binnen eigenlijk erg onrustig was. Gelukkig trok Ryan snel genoeg zijn aandacht en hij keek de jongen dan ook eventjes aan, althans, dat probeerd ehij, het was altidj al moeilijk zijn ogen te vinden tussen Ryan's haren door, maar al helemaal als hij in die houding zat. Yochina zat ook bijna altijd in die houding, maar bij Ryan leek het anders, alsof hij het koud had. "Mogen we morgenavond ook naar buiten?" Yochina dacht eventjes na hoe hij daar antwoord op kon geven "Eigenlijk is dat tegen de regels, maar..." opnieuw leek hij even te twijfelen "Misschien kan ik iets regelen." hij hurtke eventjes naast Ryan en liet een lichte glimlach zien "Ik hoop dat je je dan morgen beter voelt."
    Jennii
    Jennii

Personages
    Namen:

Bericht van Jennii wo aug 10, 2011 12:36 am

Ryan keek rustig opzij. Hij ademde diep in, Yochina was zo puur. Hij kon niet begrijpend dat zo'n levende ziel zo zorgzaam kon zijn voor een monster als.. Als Ryan. Dat was hij. Een monster. En er iets aan doen kon hij niet. "Ik had je niet zo moeten laten schrikken. Ik ben slecht. Yochina.. Er is iets.. Dat je moet weten." Een kille stilte vulde de ruimte. "Maar ik wil eerst dat je belooft dat je.. Niet bang zult zijn." Je kon niet echt bepalen met wat voor een emotie hij deze woorden bracht. Maar het klonk niet zo vals als de uitdagingen die hij begin deze nacht naar Yochina maakte. Dit was een serieus gesprek.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder

Personages
    Namen:

Bericht van Frieda wo aug 10, 2011 12:49 am

"Slecht..?" herhaalde Yochina, ergens klonk het ongelovig "Nee." kwam hij uiteindelijk op uit, Ryan kon niet slecht zijn. "Vertel het me." Een kille stilte vulde de ruimte, alleen Yochina bleef eigenaardig kalm, zelfs onder deze vreemde omstandigheden. "Yakusoku" hij maakte met zijn vingers het 'ik zweer het' teken "Beloofd." verhelderde hij uiteindelijk met een glimlach. Hij begon nu wel benieuwd te worden wat Ryan hem zou gaan vertellen en of het echt iets was wat hem bang zou kunnen maken. "En als je het me verteld heb, dan zal ik je ook een geheimpje van mij vertellen." zei hij, met een vriendelijke knipoog, al zei hij dit eerder om Ryan gerust te stellen dan dat hij stond te popelen iets over zichzelf te vertellen.
    Jennii
    Jennii

Personages
    Namen:

Bericht van Jennii wo aug 10, 2011 1:00 am

Ryan ademde diep in. Hij had een belofte gemaakt, Dat stelde hem gerust. Hij veegde zijn haren uit zijn eigen gezicht, en keek langzaam in de ogen van Yochina. "Dit.. Dit zijn de ogen van een monster." Zei hij zachtjes, hij moest moeite doen om zijn blik op Yochina te houden, puur omdat hij zich voor zijn eigen nature schaamde. Hij trok de linkerkant van zijn bovenlip op, en wees op een van zijn hoektanden. "Ik ben een vampier." Die woorden leken als een schok aan te komen. (Bedenk dramatisch deuntje na de woorden van Ryan) Hij zuchtte, Fijn. Hij had het verteld. Het enige wat hij hoefde te horen, is de reactie van Yochina. Dan wwrd hij maar eenzaam, Hij had geen medelijden nodig en vrienden ook niet.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder

Personages
    Namen:

Bericht van Frieda wo aug 10, 2011 3:35 am

Ryan haalde eindelijk zijn haren weg en Yochina kon hem nu dus recht in zijn ogen kijken "Monster..?" herhaalde Yochina, nu nog ongeloviger dan eerst, zijn ogen waren zo mooi en hij kwam helemaal niet gevaarlijk over voor Yochina. Toen Ryan zijn hoektand liet zien keek Yochina hem wat bedenkelijk aan, dus hij had die hoektanden zojuist niet verkeerd gezien, Ryan had echt hoektanden. "Ik ben een vampier." die woorden kwamen inderdaad best als een schok, maar toen het helemaal tot hem door was gedrongen werd zijn gezichtuitdrukking weer gewoon kalm, zelfs met een lichte glimlach "Dus daarom." was het engie dat hij dan ook zei "Maar, het feit dat je vampier bent maakt je nog niet meteen slecht, toch?" het viel eventjes stil "Want hoevaak je me ook verteld dat je slecht bent, ik denk niet dat ik dat zo snel zou geloven."
    "Ah, nu moet ik ook mijn 'geheimpje' vertellen of niet?" ging hij verder, alsof hij helemaal neit zo geschrokken was, natuurlijk was hij dat wel, hij was gewoon goed in het verbergen van zijn emoties. "Ik... Ben ook geen mens." hij glimlachte lichtjes "Nouja, ik ben er wel eentje geweest." voegde hij wat vaagjes bij "Maar ik ben nu een Khint."
    Jennii
    Jennii

Personages
    Namen:

Bericht van Jennii vr aug 12, 2011 4:25 am

Ryan keek verbaast op naar Yochina. "Je.. Een Khint..?" Hij keek bedenkelijk voor zich uit. Hij was een Khint. Shit, Zijn.. Zijn bloed. Nee, daar moest hij nu niet aan denken. Dat kon hij zichzelf niet veroorloven. Hij keek Yochina aan in zijn ogen, en het leek bijna alsof hij hem neit toeliet om weg te kijken. "Hoe.. Hoe oud ben je dan, Yochina..?" Zijn stem klonk troebel, maar hij deed al zijn ebstom hem niet uit te halen, of.. Hem te bijten. Hij zou verslaafd raken, en dat wist Ryan maar al te goed. Hij zou voor altijd bij Yochina meoten blijven. Bij dát idee, keek Ryan weg, en voelde zijn hart kloppen. Shit, wat was er nú weer aan de hand..? Dit, dit voelde raar.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder

Personages
    Namen:

Bericht van Frieda vr aug 12, 2011 4:39 am

Yochina moest even grinniken om Ryan's reactie, deze keek alsof hij een spook had gezien, wist hij veel dat Ryan eigenlijk hongerde naar zijn bloed?! Toen Ryan nu opnieuw vroeg hoe oud hij was fronste Yochina even, niet omdat hij niet wou antwoorden maar omdat hij er diep over moest nadenken. "Hm... Weetje, als je een leven leid als ik voelt het nooit echt nodig om je leetfijd bij te houden." sprak hij rustig "De laatste keer dat ik geteld heb was ik 30, maar ik weet niet hoe lang geleden dat was." Yochina keek Ryan even recht aan en liet zijn hoofd ietsjes scheef zakken, het was alsof Ryan niet wou dat hij weg zou kijken "Wat is er mis, heb je net een spook gezien ofzo?" hij begon zich een beetje ongemakkelijk te voelen.
    Jennii
    Jennii

Personages
    Namen:

Bericht van Jennii vr aug 12, 2011 7:21 am

Ryan keek Yochina met een waarschuwende, of missien toch hopeloze blik aan. Hij zou eens moeten weten.. Die jongen die naast hem zat. Yochina was in levensgevaar. Hij slikte. "Nee, Yochina. Ik heb geen spook gezien. Was dat maar zo.." Ryan sloot kort zijj ogen, hij keek opzij naar Yochina. "Ik.. Ik wil je geen pijn doen. Maar, luister. Dit is gevaarlijk. Ik drink mensenbloed. Ook dat van jou.." Hij was even stil, en opnieuw begon zijn hartte kloppen toen hij doorhad wat hij had gezegd. "Ik bedoel, als dit zo doorgaat. Dan ben jij de eerste waar.." Ryan likte over zijn onderlip alsof deze droog was. "Waar ik mijn tanden in zet." Zei hij zacht.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder

Personages
    Namen:

Bericht van Frieda vr aug 12, 2011 7:41 am

"Mijn bloed..?" herhaalde Yochina even vaagjes, alsof alles wat beter tot hem door moest dringen "EH?!" heel eventjes raakte hij zijn altijd zo kalme uitstraling kwijt, maar dit viel weer terug op zijn plaats toen alles tot hem door gedrongen was "Hmm..." hij keek Ryan aan alsof hij ergens aan twijfelde "Dan is het nu besloten." zei hij, alsof alles al vast stond, hij wist dat hij iets heel gevaarlijks ging zeggen, maar op dit moment... Als hij het niet zei dan... "Ik ben Khint, dus het vergif zou zich niet door mijn gehele lichaam kunnen verspreiden vanwegen mijn hoge afweer systeem." het kwam door die afweer dat khint niet konden doodgaan aan ziekten "Dus zolang je niet in mijn nek bijt zou ik niet in een vampier transformeren, toch..?" hij begon zelf het gene waa rhij heen probeerde te gaan bijna helemaal kwijt "En ik heb een hoge pijngrens, dus het is een grotere kans dat ik een beet zou overleven dan andere mensen." zijn blikw erd bedenkelijk en dezelfde denkrimpel verscheenw eer even op zijn voorhoofd. "Daarom... Als je een keer de controle zou verliezen, zou het dan niet juist goed zijn dat ik de eerste persoon zou zijn waar je je tanden in zou zetten." hij zei het met een kinderlijke glimlach "Niet dat ik je aanmoedig me te bijten, want het zou nogsteeds niet prettig voelen."
    Jennii
    Jennii

Personages
    Namen:

Bericht van Jennii vr aug 12, 2011 7:48 am

Ryan slikte. Hij vond het lief, ja, dat was misschien wel de este benaming. Lief dat Yochina dat voor hem wilde doen. Hij keek even voor zich uit en begon na te denken. Hij wilde niemand pijn doen. Yochina ook niet, ook al was hij zo vervelend. Maar hij was nog maar een kind.. Nee. Dat was hij niet. Het was zo verwarrend! Langzaam keek hij opzij naar Yochina, in zijn ogen. Voorzichtig raakte hij zijn wang aan en rustte uiteindelijk zijn handpaln op zijn huid. "Ik wil je geen pijn doen." Zei Ryan, hij wendde zijn blik af. "Maar zelfs een aanraking is koud." Hij streek zijb vingers langs Yochina zijn hals en bekeek hem aandachtig. "Weet je zeker dat je dit voor mij over hebt?" Hij liet Yochina rustig los, en keek hem aan alsof hij op een goedkeuring wachtte.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder

Personages
    Namen:

Bericht van Frieda vr aug 12, 2011 8:13 am

Toen hij Ryan's koude vingertoppen op zijn wang voelde liep er een lichte rilling over zijn rug, uiteindelijk lag Ryan's ijskoude hand compleet tegen Yochina's wang en deze wist er eventjes geen raad mee. Er liep opnieuw een rilling over zijn rug toen hij voelde hoe Ryan's vingers langs zijn hals gingen, was dat omdat Ryan's vingers zo koud waren of omdat er in het leger altijd een gepaste afstand werdbewaard of..? "Weet je zeker dat je dit voor mij over hebt?" niet alleen voor hem, ook voor de anderen. Als Ryan zijn controle kwijtraakte en iemand anders zou bijten dan zou Yochina het zich neit vergeven. Omdat hij wist dat Ryan een vampier was en neits had gedaan het tegen te houden. Nee, zelfs als Ryan geen gevaar was voor anderen en alleen maar pijn zou krijgen van de honger... Yochina knikte zachtjes, woordloos en keek Ryan aan. Opnieuw ontstond er een lichte glimlach op zijn rug "Maar nooit in mijn hals asjebliefd."
    Jennii
    Jennii

Personages
    Namen:

Bericht van Jennii za aug 13, 2011 6:56 am

Een van Ryan zijn mondhoeken leek haast omhoog te krullen. "Dankje. En.. Dat beloof ik." hij zuchtte kort en bekeek Yochina, hoe hij kinderlijk glimlachtte naar hem. Ryan moest zijn bet doen om Yochina niet te behandelen als een klein kind, want dat was hij niet. "Zonder een kamergenoot had ik het nooit volgehouden." Zei Ryan zacht, hij vond het altijd moeilijk personen zonder omleiding een compliment te geven, of iets aardigs te zeggen. Toegeven zou hij nooit. Hij dacht na over het feit dat, zodra hij een keer Yochina zijn bloed zou proeven, er geen teruweg meer was. Hij zou.. De enige zijn die hem tevredeb kon stellen. Maar of hij hem dat moest vertellen..? Was de vraag.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder

Personages
    Namen:

Bericht van Frieda za aug 13, 2011 7:30 am

Yochina glimlachte even bij Ryans poging hem te complimenteren, althans, zo zag hij het "Dankje." bedankte hij hem dan ook beleefd "Zonder celgenoot was het hier vast ook veel te saai geworden, denk je niet?" hij probeerde ergens zijn gedachten wat te verzetten, alsof er niets was gebeurd. Maar natuurlijk was er wel iets gebeurd. Hij had een vampier zijn bloed aangeboden, de sukkel. Yochian wist ergens weld at het een stom idee was geweest, maar... Waarom had hij er dan geen spijt van? Hij schudde zijn hofod lichtjes en probeerde ergens anders aan te denken. Een zachte gaap ontsnapte aan Yochina's mond en deze wreef even vaagjes in zijn ogen. "Ik denk dat het beter is om nog een paar uurtjes te slapen voor we naar buiten worden getrapt." hij stond op en ging op zijn bed zitten. Hier plofte hij gewoon boven op de dekens in, met zijn schoenen nog aan "Weltrusten..." hierna vielen zijn ogen langzaam dicht.
    Jennii
    Jennii

Personages
    Namen:

Bericht van Jennii zo aug 14, 2011 6:31 am

Ryan knikte maar. "Ja, Ga maar slapen." Was het enige wat Ryan nog mompelde. Hij daarintegen, Bleef op de grond zitten en bekeek zijn vingers even. Dunne vingers, mooi waren ze wel. Maar Ryan vond het niet iets om trots op te zijn. Hij liet een korte zucht gaan en keek op, naar het raam, dat nog open stond. Het was niet nodig om het raam dicht te doen, maar Ryan had niets beters te doen dan op te staan en het raampje te sluiten. Onderweg tijdens zijn route, bekeek hij hoe Yochina rustig in bed lag te slapen. Zodra hij doorhad dat hij aan het staren was sloot hij snel het raampje en staarde voor een moment naar de duisternis buiten, die binnenkort op zou lichten. In principe was het voor Ryan onmogelijk om dit gebouw te verlaten. Uiteindelijk ging hij dan toch op zijn bed zitten, maar slapen, dat niet.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu za nov 09, 2024 12:32 pm