Emobanca

Bluhbluh hier moet nog iets komen xd

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Emobanca

Bluhbluh hier moet nog iets komen xd

Emobanca

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(¯`·._.·[—(•·÷[ EMOBANCA ]÷·•)—]·._.·´¯)

Boe! Hier komt ooit vast wel iets nuttigs te staan. xd

2 plaatsers

    Slaapcel 23a

    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii ma aug 08, 2011 8:55 am

    Ryan was diep teleurgesteld in wat hij hier aantrof. Een saaie, grauwe donkere kamer zonder redelijke ramen, twee bedden, een wasbak, en een wc. Ge-Wel-dig. Hij werd ruw de cel ingeduwd toen hij nonchalant, en niet echt geboeid in de deuropening bleef staan. "Wat? Dit meen je toch niet. is dit het?" Mopperde Ryan, Hij Keek vervloekend naar de twee bewakers die geirriteerd naar de slanke, net zo grote jongen bleven staren. Ryan boog voorover, en bekeek als een klein kind het gezicht van één van de bewakers, van onder zijn haren vandaan. "Waarom ga je zelf niet in een cel zitten?" Vroeg hij, Echt op een toon alsof hij een serieuze vraag stelde. "Stop maar met je praatjes en ga je schulden uitzitten." De mannen verdwenen, en de deur werd medogenloos dichtgeslagen. Ryan zuchtte diep, en ging vloekend op de grond zitten. Hij was in ieder geval blij dat het hier pikkedonker was, Want dan kon hij beter zien en overigens bleef hij in leven. Hij gaapte verveeld, en begon wat in het rond te staren. Hij hoopte dat er zo snel mogelijk iemand kwam die hij lekker kon afzeiken.

    In zijn ooghoeken merkte hij een jongen op. Hij keek droogjes en verveeld zijn richting in, en bekeek hem onderzoekend, maar besloot dat het niet echt iets speciaals was. De jongen staarde gedachtenloos uit het raampje. "Hoi." Zei Ryan droog, Hij fronste toen hij geen reactie kreeg. Langzaam stond hij op, en terwijl hij achter de jongen ging staan, hing hij over zijn schouder heen. "Ik zei hoi." Zei hij op een manier waar je rillingen van kreeg, op de angstige manier.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda ma aug 08, 2011 9:05 am

    Hij had de stille 'hoi' wel gehoord, maar besloot gewoon zwijgend uit het raam te blijvne kijken. Hij stond hier al iets van 2 uren op hezelfde manier te kijken, met zijn vingertoppen gewoon stilletjes tegne het raam gedrukt. Er stond een origami gevouwen vogel in het dunne vensterbankje dat daar zat. De voetstappen kwamen tot zijn lichte verbazing opeens zijn kan op en plotseling voelde hij adem in zijn nek. 'Ik zei hoi.' heel langzaam, niet omdat hij bang was, maar gewoon omdat hij nogal langzaam en ongeïnteresseerd was, draaide hij zijn hoofd de kant van de jongen op "Hallo." reageerde hij, zijn sem klonk kalm, maar er zat een nogal myserieuze onder klank aan. Toen verzette hij zijn voeten pas, zodat hij de jongen recht aan kon kijken. Hij had niet echt door dat er zo weinig ruimte tussen hen in zat, nouja hij merkte het wel maar hij zag er geen probleem van. "Yochina Senshi." het was het enige wat hij zei om zichzelf voor te stellen, daarna liep hij door naar het onderste bed, waar hij op ging zitten. Het origami vogeltje leek door de wind achte rhem aan te vliegen, teriwjl er hie rhelemaal geen wind in de kamer stond en viel uiteindelijk keurig op het slaapkussen.
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii ma aug 08, 2011 9:13 am

    Ryan keek Yochina geirriteerd aan. "Ergste Nachtmerrie, aangenaam." Zei hij, hij keek haast emotieloos in Yochina's ogen, al kon hij dat niet zien aangezien zijn ogen altijd bedekt waren door zijn haren. En daar had hij een reden voor, Je kon het geen schaamte noemen, Want het zat gewoon zo omdat hij te lui was om s'ochtends zijn haren te doen, en hij was al 3 jaar niet naar de kapper geweest. Hij volgde Yochina observerend met zijn ogen totdat hij uit zijn gezichtsveld verdween, en toen pas draaide Ryan zich om. Toen hij merktte dat het totaal geen zin had om hem te 'intimideren', Zuchtte hij diep. Hij liet zich op de grond neerploffen en staarde Yochina weer aan. Hij moest op een of andere manier er achter komen wat er in die jongen zijn hoofd om ging. Maar het lukte niet, Misschien was de band te zwak. Want de enige aantrekkingskracht die er nu tussen de twee was, Was meer negatief dan positief of neutraal. Je kon de irritatie gewoon van Ryan zijn gezicht aflezen, Als je je best deed.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda ma aug 08, 2011 9:33 am

    Yochina keek hem vanaf zijn stille zitplaats ook aan, er zat iets in het gezicht van de jongen da thij even niet kon plaatsen, hij wist nooit zeker welke emotie anderen hem toonden. Dat kwam waarschijnlijk omdat er in het leger geen tijd was voor socializing. "Ikari..?" gokt ehij de jognens blik wat verbaast ('ikari' betekend 'woede') maar, hij had niets gezegt of gedaan om de jongen boos te maken, toch? "Nani?" vroeg hij dus ook, lichtjes clueless teriwjl hij de jongen wat scheef aankeek. Deze leek hem niet te begrijpen, dus besloot hij maar te gaan praten in een taal die iedereen hier sprak: Nederlands. "Heb ik iets... Gedaan om je boos te maken?" hij leek het oprecht neit te begrijpen, hij bedacht ngo eventjes hoe de jongen heette, dat had hij eerst willen zeggen, maar de jongne had alleen 'ergste nachtmerrie' gezegt, dat waren twee normale nederlandse woorden. Hij wist dat nederlanders geen woorden als namen gebruikten, dus... "Is 'ergste nachtmerrie' je echte naam?" vroeg hij nog even na.

    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii ma aug 08, 2011 9:48 am

    Ryan keek de jongen aan Alsof hij uit een gesticht voor debielen kwam. Moest hij hier echt mee een kamer doorbrengen? "Ik? Boos? Hoe kom je erbij. Ik ben.. Lichtelijk geprikkeld." Zei hij, vol sarcasme en stond op. Hij liep richting Yochina, en boog voorover, om zijn gezicht te bekijken. Een grijns verscheen op zijn gezicht. Leuk, hij sprak geen Nederlands. In ieder geval moeilijk, net zoals Ryan Japans sprak. Ryan sprak drie talen: Vloeiend engels, nederlands, en Redelijk Japans. Hij ademde diep in, en sloot even zijn ogen waarna hij rustig uitademde en hem kalm aan keek zonder te bewegen. "Ja, Zo heet ik echt." Zei hij, een triomfantelijk lachje kwam uit zijn mond, Het had haast vals geklonken. "En jouw naam betekend.. Kinderlijk. Kinderachtig, Ja. Inderdaad. Dat ben je inderdaad. Ben je geestelijk gehandicapt ofzo? Zo klink je wel. Nee, zo zie je er uit." Zei hij op een beledigende toon, En ging recht op staan. Hij wreef met zijn vingers over zijn eigen kin en bekeek Yochina, alsof hij na stond te denken. Opnieuw boog hij over, naar zijn oor. "Ik heet Ryan, en als ik jou was, zou ik die naam goed onthouden. Héél goed." Siste hij in Yochina's oor. Het was even stil, en hij bleef even zo staan. Plots ging hij recht op staan, "Dus, waarom zit jij hier?" Zei hij, alsof er niets was gebeurd en begon geacteerd geïnteresseerd om zich heen te kijken en te lopen.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda ma aug 08, 2011 10:02 am

    "Mooi." ging Yochina er gewoon met een glimlach op in toen 'nachtmerrie' duidelijk maakte dat hij nei tboos was, hij kon duidelijk de sweer niet goed aflezen. Pas toen de jongen zo vals had geklonken merkte Yochina dat het niet écht goed zat tussen hun, hij fronste even, maar alsngo had hij diezelfde, kalme sweer om zich heen. "Je kent me niet." ging hij met een lichte glimlach in op de jongen, toen deze hem ervan beshculdigde kinderachtig te zijn "Ik weet zeker dat je op een andere mening zou kunnen komen als we een keer normaal gesproken hebben." probeerde hij voorzichtig de sweer weer goed te praten, maar de jongen was nu wel erg dichtbij, zo dichtbijd at hij zich nu toch echt een beetje ongemakkelijk begon te voelen. "Zal ik doen." hij zal de naam 'Ryan' goed onthouden. Je begon nu een lichte verandering in Yochina's stem t ehoren, het werd niet ietsjes kouder dan normaal. Hij keek de Ryan wat scheef aan toen deze vroeg waarom hij hier zat "Ik..." hij was eventjes stil "Ik weigerde een bevel van mijn bevelhebber." vertelde hij de halve waarheid. Je kon steeds als hij praatte aan hem merkend at hij soms wat moeite had met het vertalen van de woorden, maar verder leek hij nu weer helemaal kalm te zijn.
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii ma aug 08, 2011 10:19 am

    "Oh, leuk. Ongehoorzaam type. Daar zal snel verandering in komen." Zei hij mompelend. Hij liep naar het raam toe, en sloeg zijn armen over elkaar en begon vervolgens uit het raam te staren. "Ik ben nogal snel geraakt, Dus wil je alstjeblieft aardig zijn?" Zei hij alsof hij het tegen een klein kind had. Hij gluurde opzij, de donkere kamer in, zonder zijn hoofd te bewegen. "Je houding staat me niet aan." Zei hij vastbesloten, en draaide zich om. Hij liep weer af op Yochina, en boog voorover, zoals gewoonlijk. "Ben je bang in het donker?" Fluisterde hij dicht tegen zijn oor aan. Het was een rare vraag, alleen die Ryan begreep. "Want daar kan ik namelijk wel voor zorgen." Toen hij weer in een normale houding ging staan, was in een oogwenk te zien hoe zijn ogen hem haast lustig aankeken. "Dus. Yochina." Zei hij bedenkelijk. Het irriteerde hem mateloos hoe kalm de jongen bleef, iets wat hij niet gewend was. Zonder pardon legde hij zijn ijskoude vingers onder zijn kin, echt ijskoud, en hief het hoofd van de jongen op, zodat hij zijn hals goed kon bekijken. Hij liet hem los met een ruwe beweging, en snoof. "Hmm. Ze zeggen dat kleine jongetjes zoet zijn. Is dat zo? Ben jij zoet? hmm?" Hij ging in kleermakerszit op de grond zitten, voor Yochina. Met een duistere, halve grijns en zijn hoofd gekanteld, zijn gezicht gedeeltelijk zichtbaar steunde hij zijn elleboog op zijn knie en zijn vuist onder zijn kin.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda ma aug 08, 2011 10:29 am

    "Hai." antwoorde Yochina kalmpjes toen Ryan hem vroeg aardig te zijn, hij leek het werkelijk te menen ook, daarna keek hij even droog naar het origami vogeltje dat op zijn hoofdkussen lag "Je houdign staat me niet aan." hij keek de jongen wat verbaasd aan, aan zijn houding kon hij moeilijk iets veranderen, want hij had nooit iets anders gekend. Opeens kwam Ryan weer heel dichtbij, hij begon te praten over bang zijn in het donker en er verscheen weer een bedenkelijke frons op Yoshina's voorhoofd. Toen hij twee ijskoude vingers onder zijn kin voelde week hij zijn hoofd zo ver mogelijk af en keek wat vaagjes de andere kant op, tot hij uiteindelijk met een ruwe beweging los werd gelaten "Ik wil niet meer dat je me aanraakt." sprak Yochina, opeens klonk zijn stem een stuk kouder. Hij trok zijn benen op en sloeg zijn armen om zijn benen bij, hierna legde hij zijn kin op zijn knie en staarde Ryan met een wat koude blik aan.
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii ma aug 08, 2011 10:41 am

    Ryan keek op met een blik die verbaast leek. "Hmm? Heb ik iets gedaan waardoor ik je boos heb gemaakt?" Het leek er op dat hij hem eindelijk beet had. "Sorry. Ik zal het niet meer doen." Zei hij, alsof het hem echt speet. Hij keek op met een vriendelijke blik. Een die je alleen bij die valse types tegen kwam. "Ik wil namelijk niet dat je me haat." Zei hij, zijn glimlach breidde uit naar een gezichtsbrede lach, waardoor zijn scherpe hoektanden zichtbaar werden. De lach verdween, en hij beet zachtjes, nadenkelijk op de zijkant van zijn wijsvinger. Hij keek wat onrustig om zich heen. "Kunnen.. kunnen we niet naar buiten? Ik bedoel.. Ik hou dus écht niet van krappe ruimtes. Dan word ik nogal aantastelijk." Zei hij, voor het eerst stelde hij een normale vraag, maar Ryan bracht het altijd zo dat je er iets achter ging denken. Hij keek nonchalant op naar Yochina, zijn hoofd iets gebogen, gekanteld.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda ma aug 08, 2011 10:50 am

    "Ik haat je niet." sprak Yochina kalm, hij begreep emoties niet, dus de emotie 'haat' ook niet, daarom zal hij die emotie ook niet tonen. Ryans scherpe hoektanden die even blonken vanwegne het licht dat door het raampje naar binnen viel deden Yochina's ogen verwijdden en opnieuw verscheen die rimpel in zijn voorhoofd die altidj versceehn als hij zich ergens zorgen over maakte of als hij diep nadacht. Dit keer was het beide.
    "Morgen mogen we pas naar buiten." sprak hij ruatig, Yochina hielt zijn hoofd even schuin "Dus, morgen neem ik je mee naar buiten." dezelfde rimpel verscheen weer in zijn voorhoofd toen Ryan zei dat hij aantastelijk werd als hij te lang in een kleine ruimte was.
    "Misschien kan ik het raampje open doen, voor meer frisse lucht, maar meer kan ik ook niet voor je doen."
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii ma aug 08, 2011 10:59 am

    Ryan knikte instemmend. "Mooi." Zonder enige blik te werpen naar Yochina, Liep hij richting het bed, en trok zichzelf omhoog aan de stang van het bovenste bed zonder enige moeite te doen. Over de rand klom hij vlekkenloos op het bovenste bed, en ging in kleermakerszit tegen de muur aan zitten, het bed stond precies zo, dat hij zonder zijn hoofd op te tillen, of te laten bewegen, recht uit het raam kon kijken. "Nee, nee, dat hoeft niet. Ik hou niet zo van licht." Zei hij rustig, en sloot even zijn ogen waarna hij na begon te denken. Nadenken, iets waar Ryan dagenlang mee bezig kon zijn, zonder een vin te verroeren of een woord te spreken. En hij hoopte voor Yochina, dat hij hem niet zou storen. Want als hij eenmaal begon met denken, stopte hij pas als iemand anders daar voor zorgde. Wat soms dagenlange stilte kon veroorzaken. Waar over hij nadacht, Kon niemand vertellen. Soms hijzelf niet. En dat ergerde hem het meest.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda ma aug 08, 2011 10:05 pm

    Toen Ryan in zijn bed was verdwenen keek Yochina rustig uit het raam "M-hm." reageerde hij wat afwezig op de laatste woorden die hij van Ryan hoorde. Hij voelde zich zelf ook ongemakkelijk in deze kleine cel, als hij hier alleen had gezeten was dat waarschijnlijk minder geweest, maar Ryan... Hij kon niet precies zeggen dat hij bang voor hem was, maar hij had het idee dat dat eigenlijk wel zou moeten. De manier waarop Ryan zich gedroeg, zijn scherpte tanden, het feit dat hij niet van licht hielt en het feit dat Yochina hem naar zijn nek had voelen kijken... Het maakte de jongen allemaal erg verdacht. Maar Yochina besloot er niet meer aan te denken, hij duwde de gedachten weg uit zijn hoofd en richtte zich op het origami papier da thij bij zich had.

    Twee uren later had hij al allemaal figuurtjes gevouwen, zijn kussen lag er bezaaid mee, hij had er een paar in het kleine vensterbankje gezet en hij had een soort talismannen gevouwen waarvan ze in japan zeiden dat het je beschermde tegen het kwaad. Deze had hij met touwtjes in de raam opening gehangen. Yochina lag met zijn buik op zijn bed, met zijn vinger tikte hij af en toe tegen een origami figuurtje aan zodat die heen en weer zou bewegen, maar meer deed hij niet echt.

    Na een tijdje begon het toch te vervelen en begon hij wat met zijn krachten te spelen, origami vogeltjes laten vliegen en dat soort dingen, dat deed hij wel vaker als hij neits te doen had. In de eetpauzes op de legerschool vermaakte hij de andere soldaten-in-spe er altijd mee. Nu begon hij te oevenen vanaf hoe ver weg hij ze nog kon controleren, maar toen het vogeltje buiten zichtveld was raakt ehij opeens de controle kwijt. Zo snel mogenlijk snelde Yochina uit bed, nog net om het te zien gebeuren... Het origami vogeltje was tegen Ryans hoofd gevloggen "Gomennasai." verontschuldigde Yochina zich maar meteen, met een lichte buiging. Hierna hielt hij zijn twee handen neer Ryan uit "Mag ik het terug, asjebliefd?"
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii ma aug 08, 2011 10:30 pm

    Ryan schrok op uit zijn gedachtes toen er plots een papieren voorwerp tegen zijn hoofd aan was gevlogen. eerst leek hij zich niet te realiseren wat er nou precies gebeurde, maar al snel schakelde het om in woede. Hij sprong op, en griste het figuurte van zijn bed. "Moet je nou serieus altijd met die stomme vliegtuigjes spelen!? Rot op met je origami man.." Vloekte Ryan, en gooide het vogeltje tegen Yochina's hoofd. Hij leunde over de stang die er voor zorgde dat hij er niet uit zou vallen, om Yochina's gezicht van dichtbij te bekijken. Hij zweeg toeg hij zijn excuses aanbood. "Wat gaat er in jouw hoofd om.." Hij leek er achter zien te komen wat er nou in hem speelde, maar niets hielp. Als een dier bekeek hij zijn gezicht aandachtig, en snoof. "Hmpfh." Was het enige wat hij nog mopperde, voordat hij zich weer mokkig tegen de muur liet vallen. Misschien kwam het, doordat Yochina haast geen emotie op zijn gezicht liet zien.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda ma aug 08, 2011 10:49 pm

    Nadat Ryan naar hem had gevloekt en Yochina een vliegtuigje tegen zijn hoofd had gekregen keek hij Ryan gewoon even kalmpjes aan, toch zag je een emotie in zijn ogen die moeilijk te plaatsen was "Sorry, als je origami echt vervelend vind dan..." hij hielt het origami vageltje nu in zijn twee handen en vouwde hem zorgzaam weer recht "Dan zal ik zorgen dat je er geen last meer van hebt." hij sloot zijn beide handen om het vogeltje heen ens choof het onder zijn bed. Toen hij merkte dat Ryan naar hem probeerde t ekijken ging hij weer gewoon rechtop staan en keek Ryan recht in zijn ogen aan, met een vage glimlach.
    "Wat er in mijn hoofd omgaat?" herhaalde Yochina "Op dit moment vraag ik me eerlijk gezegt af waarom je dat zou willen weten." je zou denken dat hij het zei om de jongen de gek aan te steken, maar aan de glimlach om zijn mond kon je zien dat hij het niet echt zo bedoelde. "Hmpfh." Yochina keek geboeid toe hoe Ryan weer tegen de muur aan ging zitten "Zeg, waar dacht je net zo diep over na?" vroeg Yochina voorzichtig, maar meteen toen hij het had gevraagd had hij er al spijt van "Als het me niets aan gaat, hoef je het niet te zeggen."
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii ma aug 08, 2011 11:05 pm

    Ryan keek wat verbaast over de bedrand. Meer half geirriteerd. "Dat.. Weet ik zelfs soms ook niet.." Hij zuchtte diep, Zijn humeur leek opeens overgeslagen te zijn. Hij kwam rustig zijn bed uitgeklommen, en ging zonder te vragen op Yochina's bed zitten. "IK heb in het verleden veel slechte dingen gedaan. Dingen waar ik nu nog over nadenk. Maar ook dingen die ik niet heb gedaan, of niet had moeten doen. Dingen die ik nog moet doen, of dingen die onmogelijk zijn om te doen. Daar denk ik over na.. En soms verlies ik mijzelf daar in." Gaf hij serieus antwoord. Hij had al die tijd zijn blik op het raam gericht. "Ik denk dat je beter kan gaan slapen, Yochina." Zei hij, met een vriendelijke ondertoon. Je kon niet zeker weten of hij nu serieus was, of hem weer gewoon zat op te fokken.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda ma aug 08, 2011 11:39 pm

    Toen Ryans humeur opeens leek om te slaan verscheen er weer dezelfde denkrimpel op zijn voorhoofd. Tja, wie had geen dingen gedaan waar hij spijt van had? Ze zaten allemaal hier in de gevangenis, natuurlijk, sommige mensen hadden geen spijt van hun daden, maar de meesten wel. Yochina zelf had geen spijt dat hij zijn vade rneer had geschoten, dat was tenmiosnte wat hij zichzelf aanpraatte. Waar hij wel spijt van had waren vele missies waar hij op was gestuurd, de khint moesten altijd de meest riskante dingen doen. Niemand zou ze namelijk missen, als Yochina nu niet hier in de gevangenis had gezeten, had hij zelfs niet bij een land ingeschreven gestaan, dan was hij een geest geweest.
    "Dingen die je nog moet doen?" daarmee brak hij zichzelf uit zijn gedachten "Kan je in de toekomst kijken?" het was een hele serieuze vraag, helemaal niet om Ryan de gek aan te steken ofzo.
    "Ik denk dat je beter kan gaan slapen, Yochina." Yochina keek hem even wat verbaasdig aan "Ik zal het proberen." stemde hij uiteindleijk toch maar in, ookal wist hij niet zeker waarom Ryan dat voor hem zou beslissen "Ik ben alleen een slechte slapen, dus..." hij ging naast Ryan op zijn bed zitten.
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii ma aug 08, 2011 11:49 pm

    Ryan keek opzij toen Yochina naast hem was komen zitten, en die vraag stelde. Ook voor Ryan was het een gewone vraag. Want tsja, Gedachten lezen kon hij wel. Alleen die van Yochina.. Niet. Hij schudde zijn hoofd. "Nee, kon ik dat maar." Zei hij rustig. Na Yochina's woorden, streek hij even zijn haren uit zijn eigen gezicht, omdat hij er toch wel last van had. Zijn ogen stonden gericht naar de vloer voor zich, Hij wilde niet dat Yochina ze zag. Zijn ogen, zijn ogen die verraadde dat Ryan een monster was. Hij haatte het, dat hij zo was. "Ik ook." Was het enige wat Ryan terug zei. Er viel een stilte die wel een uur leek te duren, voor Ryan. Hij liep dan ook wel een paar jaar rond op deze aarde, En niemand had ooit naar zijn verjaardag gevraagd omdat ze toch de tel allang kwijt waren geraakt. Ryan wist ook niet wanneer hij jarig was, en hoe oud hij nu was. "Yochina. Hoe oud ben je eigenlijk?" Vroeg Ryan, om een gesprek te beginnen. Daar zaten ze dan, midden in de nacht te socializen, terwijl de rest allang in dromenland was.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda di aug 09, 2011 12:22 am

    Slaapcel 23a 153no8n


    Toen Ryan vroeg hoe oud hij was, twijfelde Yochina even wat te zeggen, ookal was zijn gezicht nog even kalm als normaal, in zijn hoofd bedacht hij zich allemeel scenario's van wat er zou kunnen gebeuren als hij de waarheid zei. Bij de 30 was hij gestopt met tellen, khint mochten niet denken aan het verleden, niet aan de toekomst, ze hadden alleen het nu. Eigenlijk best triest, al had Yochina er zelf nog nooit zo over na gedacht. "Ik ben 16." loog hij uiteindelijk, het was wel heel geloofwaardig, aangezien hij toen hij 16 werd gemodifiseerd was en zijn lichaam tot toen niet gegroeit was leek hij ook nogsteeds 16. Hij had een hekel aan liegen, maar de waarheid zeggen was in dit geval niet echt een optie geweest of wel? Hij keek Ryan even recht in zijn ogen aan, ookal kon hij de kleur van de jongen zijn ogen niet zien, hij kon precies voelen waar ze zaten "En hoe oud ben jij?" vroeg hij voorzichtig terug, er zat altidj een voorzichtig heid in zijn stem als hij vragen stelde, alsof hij bang was dat hij het niet mocht vragen. In het leger werdt vragen stellen soms zelfs al corruptie genoemd.
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii di aug 09, 2011 12:37 am

    Ryan opende zijn mond om iets te zeggen, maar er kwam niets uit. Hij ging recht op zitten. "Ik weet het niet." Zei hij, eerlijk. Ryan was soms iets te direct, wat hem, en anderen gevaarlijk in problemen kon brengen. Het gedeelte 'veiligheid' kwam niet in Ryan voor. "Laten we het maar houden op.. 17." Zei toen omdat hij er achter kwam dat als hij de waarheid zou vertellen, het een linke gevangenisstraf zou kunnen worden. En wellicht heel erg eenzaam. "Ik wil naar buiten." Zei hij opnieuw, na een korte stilte. Hij móest naar buiten, anders werd hij gek. Hij wilde niemand pijn doen, maar als het zo door ging, dan kon het echt niet anders. Het was nu nacht, buiten was het donker. overdag hoorde Ryan te pitten, maar in plaats daarvan was hij altijd klaarwakker, En sliep als hij het echt niet meer kon uithouden, dag of nacht.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda di aug 09, 2011 12:55 am

    Slaapcel 23a 153no8n

    "17... Oké." antwoorde Yochina, met een lichte glimlach, ergens voelde het vreemd voor hem dat Ryan op één of andere manier wel eerlijk leek te zijn en hij niet. Want de jongen had eerlijk gezegd dat hij het niet wist. "Ik wil naar buiten." Yochina zuchtte lichtjes "Ik wil ook wel naar buiten." antwoordde hij kalmpjes "Maar we kunnen jammergenoeg morgen pas naar buiten en daar kan ik geen verandering in maken." hij keek ven schuin naast zich, naar Ryan "Het enige wat we kunnen doen is naar buiten kijken, maar rond 8 uur gaat de deur al open en mogen we naar het open pleintje in het midden van de gevangenis." ja, voor iemand die hier net nieuw was wist Yochina aardig veel van de gevangenis regels af. Hij was ingleicht door zijn bevelhebber voor hij afgevoert werd.
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii di aug 09, 2011 1:06 am

    Ryan liet een moedeloze zucht ontsnappen. Ja fijn, kon hij eindelijk naar buiten, was het licht. "Hoe laat word het licht..?" Mompelde hij toen in zichzelf. Hij trok zijn benen op het bed en leunde daar zijn kin op, Hij staarde wat gedachtenloos uit het raampje. Hij slikte. Hij wilde naar buiten. Het moest. Anders zou hij Yochina pijn doen. Oke, het was een vervelend kind, maar dat maakte niet uit. Hij wilde geen nieuw monster creëren.. Hij keek even naar zijn eigen handen, die duidelijk gespannen waren. "Yochina, ik denk dat je even uit mijn buurt moet blijven." Zei hij, en langzaam stond hij op. Hij kneep even zijn ogen dicht. Die drang, De smaak van bloed in zijn mond. Hij maakte zichzelf nog gekker dan dat hij al was. Vluchtig klom hij op zijn eigen bed, en leunde tegen zijn muur aan. Uit de buurt blijven huh. Voor Yochina makkelijk, voor Ryan, niet.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda di aug 09, 2011 8:43 pm

    Slaapcel 23a 153no8n

    "Ik denk rond 6 uur." antwoorde Yochina zijn vraag rustig, 6 uur was hopelijk niet erg verweg meer, Yochina had het nu wel gehad met deze kleine ruimte. Daarbij leek Ryan er nu ook echt last van te krijgen, Yochina gokte tenminste dat hij zich af en toe zo vreemd gedroeg vanwege claustrofobie. "Eh?" hij keek Ryan even na toen die vluchtig richting zijn bed kroop. "Hm, oké, ik blijf bij je uit de buurt." eerst schoof Yochina de origami op zijn kussen voorzichtig aan de kant en daanra plofte hij zelf ook neer, met schoenen en al. "Zeg, Ryan." begon hij na een paar minuten voorzichtig, hij hoorde aan de jongens ongecontroleerde ademhaling dat hij niet sliep "Gaat het wel een beetje?" hij probeerde neit te bezorgd over te komen, maar je hoorde toch een lichte bezorgdheid opdoemen in zijn stem.
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii di aug 09, 2011 10:43 pm

    Ryan probeerde de droogte in zijn keel weg te slikken. Hij hoorde de stem van Yochina, het leek wel te galmen. Nog even en tunnelvisie zou er voor zorgen dat hij compleet zou flippen. "het.. Het gaat." forceerde hij. Het ging helemaal niet. Maar als hij dat zou zeggen.. Wacht. "Y-yochina. Kan je de bewakers voor me roepen..?" Vroeg Ryan, die valse ondertoon was lichtjes te horen, en er stond dan ook een gemene grijns op zijn gezicht. Maar.. Als hij een van de bewakers aan zou vallen, wat zouden de gevolgen zijn? Daar kon hij niet eens meer aan denken. De bewakers wisten van zijn nature af, of niet?
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Frieda di aug 09, 2011 10:50 pm

    * Jennii, zelfs voor de bewakers is het bestaan van 'monsters' een mystery. *

    Slaapcel 23a 153no8n

    Ryan zei dat het ging, maar je kon aan zijn stem horen dat het helemaal niet goed ging, waarom zou hij daar over liegen..? De nu al o zo bekende denkrimpel (xD) verscheen weer op zijn gezicht terwijl hij de scenario's overdacht "Y-yochina. Kan je de bewakers voor me roepen..?" dat brak Yochina compleet uit zijn gedachten. De bewakers, eh?! Hij stond gelijk op en liep richting de duer, maar net toen hij het klepje open wou doen om te roepen fronste hij even "Bewakers komen hier niet zonder reden..." mompelde hij wat afwezig, daarna keek hij over zijn schouder heen richting Ryan "Wat is de reden dat de bewakers moeten komen?"
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Jennii di aug 09, 2011 10:58 pm

    (( dat weetik . Maar het maakte het wat mysterieuzer. xD ))

    Een vermoeide zucht verliet Ryan zijn mond. "Zeg maar dat.." Hij dacht na. Te weinig gegeten. Of te weinig gedronken..? Eigenlijk allebei. wat in hemelsnaam was zijn smoes. Kort greep hij naar zijn hoofd en sprong op uit zijn bed, waarna hij richting de deur liep en zijn nu gevaarlijk uitziende handen om de spijlen klemde. "Hey! Luiwamessen!" Riep Ryan met een schore stem, daarna raakte hij buiten adem. Hij leunde voorover tegen de der aan terwijl zijn handen steun zochten aan de spijlen. "Het gaat echt niet goed." Stevig kneeo hij zijn ogen diht, ze gingen zo zeer doen..

    Gesponsorde inhoud


    Slaapcel 23a Empty Re: Slaapcel 23a

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do sep 19, 2024 10:46 am