Emobanca

Bluhbluh hier moet nog iets komen xd

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Emobanca

Bluhbluh hier moet nog iets komen xd

Emobanca

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(¯`·._.·[—(•·÷[ EMOBANCA ]÷·•)—]·._.·´¯)

Boe! Hier komt ooit vast wel iets nuttigs te staan. xd

3 plaatsers

    R.I.P. Inferno

    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    R.I.P. Inferno Empty R.I.P. Inferno

    Bericht van Frieda ma aug 15, 2011 8:02 am

    Inferno was één van de eerste RPG's waar ik op zat. Oké, misschien is dat wat overdreven, maar, het was wel één van de eerste forum RPG's die niet binnen de 3 dagen dat ik er op zat doodgingen. Iniederigeval, een tijdje terug zijn de schooldeuren definitief gesloten en het is neit dat ik het hiermee weer open probeer te krijgen (stiekem hoop ik van wel natuurlijk) maar het is eerder gewoon een eerbetoon.

    Inferno was eigenlijk een site met een best simpele opzet, maar dat maakte het niet minder leuk. Er waren 6 planeten, waarvan alle planeten werden bewoond door andere wezens die allemaal op mensen leken, ook hadden alle wezens van planeten een andere soort kracht (Gardara = Duisternis, Imporan = Licht, Libunno = ruimte, Ilach = vuur en Zemfdu = athmosfeer) de 6e planeet was een neutrale planeet waar een school stond die de wezens van alle planeten hielpen om hun krachten te controleren en er was natuurlijk ook nog gewone les. Hier speelde de RPG zich grotendeels af.

    Uiteindelijk brak er dus een oorlog uit tussen alle planeten en werden sommige leelringen de oorlog ingestuurd door hun ouders of gingen uit vrijewil in het leger, maar de meeste bleven. Ookal werdt Inferno gezien als de 'neutrale' planeet, ook daar braken oorlogen uit en...

    Daar stopt het verhaal, want op dat moment viel de RPG stil, ik (Isamu/Juyou) heb daarn anog erg mijn best gedaan om het actief te krijgen, maar dat ging niet en nu heeft Moria dus de RPG definitief gesloten.

    Hier heb je de link nog om de RP's tot nu toe nog door te kunnen lezen:
    http://infernohighschool.techno-zone.net/

    Ik hoop dat er, ondanks dat er neit meer ge RPG'd kan worden, nogsteeds van genoten wordt. =)
    Riiko
    Riiko
    Beheerder


    Aantal berichten : 99
    Registratiedatum : 04-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : De struiken tegenover je huis. Ja. Ik stalk jou.

    Personages
    Aantal: 3
    Namen:

    R.I.P. Inferno Empty Re: R.I.P. Inferno

    Bericht van Riiko ma aug 15, 2011 8:10 am

    Aangezien ik dit niet zomaar over me heen laat gaan zonder iets te zeggen, leg ik hier ook mijn steentje bij.

    Zoals ik al eerder tegen Frieda zei, ik vind het echt een stoer forum. Ik heb er keigave mensen ontmoet, en het is het eerste RPGforum waar ik het ook écht lang bij volhield.
    Niet alleen dat. Meestal gaf ik na een paar dagen RPG's op. Vaak omdat ze ook dood gingen, of ze waren me veel te veel ingewikkeld, of de mensen die er al zaten waren niet erg open en ik kon me niet bij hen aansluiten. Bij Inferno heb ik dat gevoel van erbuiten vallen nooit gehad, en ik vond het altijd hartstikke gaaf.

    Het is jammer dat het zo moet eindigen. Echt waar. Veel vaker heb ik forums vaarwel moeten zeggen, maar bij Inferno ligt dit toch een stuk zwaarder bij me. Ik wil mijn personage's, personage's van andere, hele RPtopics, die wil ik nog niet kwijt. Het ligt me zwaar.
    Ik weet dat het een keuze is. Toch hé.
    Ciskaaah.
    Ciskaaah.


    Aantal berichten : 33
    Registratiedatum : 10-08-11
    Woonplaats : drogedoos

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    R.I.P. Inferno Empty Re: R.I.P. Inferno

    Bericht van Ciskaaah. ma aug 15, 2011 8:35 am

    JEZUS het lijkt wel of er iemand dood gaat D:
    jullie maken me serieus aan het huilen hoor...


    Inferno was echt leuk bedacht! Er was veel tijd in gestoken en had dan ook veel leden. Het was zeker een RPG die de moeite waard was.
    Het was niet een van mijn eerste RPG's maar toch vond en vind ik het nog steeds leuk.
    Ondanks dat ik er nog maar kort opzat en niet super veel gepost heb, heb ik er toch een leuke tijd gehad.
    Ik heb ook veel (leuke) mensen leren kennen en het heeft mijn fantasie een stukje uitgebreid.
    Dus hierbij aan alle leden, mods en natuurlijk de Admin van Inferno: bedankt!

    Gesponsorde inhoud


    R.I.P. Inferno Empty Re: R.I.P. Inferno

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do sep 19, 2024 5:28 am