Emobanca

Bluhbluh hier moet nog iets komen xd

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Emobanca

Bluhbluh hier moet nog iets komen xd

Emobanca

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(¯`·._.·[—(•·÷[ EMOBANCA ]÷·•)—]·._.·´¯)

Boe! Hier komt ooit vast wel iets nuttigs te staan. xd

2 plaatsers

    Away from the sun

    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Away from the sun Empty Away from the sun

    Bericht van Frieda zo aug 14, 2011 7:51 am

    Away from the sun 153no8n

    Yochina keek even om zich heen voor hij de lege ruimte betrad, hij keek even achter zich, naar zijn kamergenoot die hij zover had gekregen t eblijven en sprintte uitiendelijl bijan op een vrolijke manier, richtign de ramen om de gordijnen er voor te doen. Toen al hrt zonlicht belemmerd werd binnen te komen ging Yochina midden in de zaal staan, draaide bijna als een klein kind een rondje om alles om zich heen te bekijken en bleef uiteindelijk stilstaan met zijn blik naar Ryan gericht. Er was verder niemand en er stond één bewaker buiten de deur omdat er binnen niemand nodig was. Het wa sniet druk genoeg om daar een bewaker aan te verspillen. Tenslotte was nu bijna iedereen buiten, dus bijna alle bewaking was buiten nodig. Gelijk hadden alle andere gevangene, het was heerlijk weer buiten en ergens wou Yochina ook wel buiten zijn, maar... Hij kon Ryan niet zomaar alleen binnen laten! "Zeg, Ryan, weet jij iets over vliegtuigen?" het was waarschijnlijk een onverwachtte vraag "Ik bedoel die grote vliegtuigen die mensen naar andere delen van de wereld brengen. Van gevechts vliegtuigen weet ik erg veel, ik bestuurde er vaak zelf eentje, maar de weg hierheen was de eerste keer dat ik in een passagiers vliegtuig heb gezeten."
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Jennii zo aug 14, 2011 9:05 am

    Ryan kwam nieuwschierig de recreatieruimte binnengesloft. BMidden in de ruimte zag hij Yochina staan, die haast als een klein kind om zich heen stond te kijken. Een geirriteerde zucht verliet Ryan zijn mond toen hij Yochina zo vrolijk rond zag dartelen, dat was iets waar Ryan een hekel aan had. "Heb je pepers in je reet?" Mopperde Ryan, bedoelend op het drukke gedrag van Yochina. Hij rolde met zijn ogen, en had eigenlijk nog niet de veranderingen in het licht gezien.
    Toen Yochina over vliegtuigen begon, keek hij hem raar aan. "Vlieg.. tuigen..? Hoezo?" Hij deed een stap richting Yochina en bekeek zijn glimlach die haast aan zijn gezicht geplakt leek te zijn. Ryan zijn blik stond nadenkelijk. "Ik heb één keer in een vliegtuig gezeten. Maar.. Dat was héél lang geleden." Zei hij, Waarschijnlijk in een van de vliegtuigen die je tegenwoordig alleen nog maar in stripboeken of in musea zag staan. "Een heel oud vliegtuig.." Hij ging in kleermakerszit op de grond zitten, en hief zijn kin op zodat hij Yochina kon aankijken. "Hoezo wil je dat weten?" Vroeg hij droogjes.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Frieda zo aug 14, 2011 9:18 am

    Away from the sun 153no8n

    "Sorry, vind je me vervelend..?" vroeg hij met een wat onzekere glimlach toen Ryan op hem mopperde en uiteindelijk luisterde hij aandachtig naar het antwoord op zijn vraag. Het was niet een erg duidelijk antwoord, maar toch leek Yochina er wel tevreden mee te zijn. "Waarom..?" vroeg Yochina even fronsend terug "Is het niet logisch als je meer over nieuwe dingen wilt weten?" het klonk bijna als een serieuze vraag "Als soldaat is het nooit echt toegestaan om te veel vragen te stellen, ik denk dat het daardoor komt dat ik nu zo veel vragen stel. Omdat ik nu pas alle vragen kan stellen die ik al jaren in mijn hoofd had. Zo heb ik een tijdje geleden in het vliegtuig nog van een man geleerd waarom bladeren en gras altijd groen zijn." ja, hij had nooit echt school gehad, de meeste khint wel, maar hij niet. Dit kwam omdat hij de zoon was van een khint, dus al voordat hij echt was gemodificeerd werd hij al klaargestoomd voor zijn toekomst. Wel was Yochina erg slim, dus als iemand hem iets één keer uitlegde begreep hij het meestal wel. Hij besloot maar tegenover Ryan neer te ploffen zodat deze zich niet meer aan zijn rondgeloop kon irriteren en glimlachte even lichtjes. "Ik heb nog een vraag. Als geld van papier word gemaakt en papier van bomen, waarom wordt er dan altijd gezegt dat 'geld niet aan bomen groeit'?"
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Jennii zo sep 11, 2011 6:57 am

    Ryan zuchtte diep. "Ah,geld.." Mompelde hij. Ryan zelf was meer opgevoed met geld dan liefde. Hij keek recht in Yochina's ogen, wat haast op staren leek. Maar het was een serieuze blik geweest. "Geld word gemaakt van papier. Zodra er een bepaalde print op staat.. Heeft het waarde. De mens hecht zich te snel aan voorwerpen.." Was Ryan zijn antwoord. Het was er serieus uit gekomen. "Mensen zijn gierig. Als ze dat papier niet genoeg hebben, worden ze gierig. Ze willen alles voor zichzelf hebben." Je kon haast woede in zijn stem horen. Hij had een van zijn handen tot een vuist gebald. "Zodra er te weinig geld is, worden mensen... egoistisch. 'Geld groeit niet aan bomen..' Wil zeggen dat er ooit een einde zal komen aan rijkdom." Sprak Ryan wijs uit.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Frieda zo sep 11, 2011 7:13 am

    Dus zodra er een print op papier stond werd het geld en geld had een waarde, hij had zelf wel eens wapens gekocht van geld, dus hij wist hoe het werkte maar... Het klonk alsnog zo onwerkelijk. Iets dat zo dun en zo breekbaar was kon mensen zo manipuleren en beïnvloedden... Ookal kozen mensen er zelf voor om het te gebruiken of niet, in de economie van tegenwoordig was zonder geld leven bijna onmogelijk. "Kunnen mensen niet gewoon al het geld samen delen?" vroeg Yochina wat naïve, dat zou alle problemen toch oplossen? Een hele grote bult maken van al het geld en mensen alleen laten pakken als ze het echt nodig hadden? Hij wou zijn idee bijna uitspreken, maar toen hij Ryan's gebalde vuist zag dacht hij dat het misschien niet zo'n goed idee was om nu iets te zeggen wat in zijn oren dom zou kunnen klinken. "Oh, dankje voor de uitleg..." was dus ook het enige wat hij er over wist te zeggen. Zijn blik ging weer even rond de ruimte, maar hij bleef deze keer zitten. Als hij nu rond zou lopen zou hij Ryan weer gaan irriteren. "Als je het op die manier zegt lijtk geld iets negatiefs..." sprak hij toch maar twijfelend "Voor één keer in mijn leven ben ik blij dat ik nooit geld heb gekregen."
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Jennii zo sep 11, 2011 7:16 am

    Ryan snoof. "Geld delen huh. Dan worden mensen gek. Gierigheid, egoïsme. Alleen maar aan jezelf denken.." Bij elk woord was Ryan even stil. Hij herkende zichzelf er in. "Je kan niets delen." Mompelde hij nu. Behalve.. Ja, Je hart kon je met een ander delen. Je gevoel. Maar dat was iets wat Ryan niet wilde, niet kon. Hij dácht dat hij het niet kon, want omdat hij het niet probeerde wist hij eigenlijk niet of hij het kon. "Yochina. Ik heb ook een vraag aan jou." Zei Ryan nu plots, Hij hief zijn eigen hoofd op en keek hem aan. "Ben jij wel eens verliefd geweest? Weet jij hoe het voelt..?" Vroeg hij heel serieus. Het was een vraag die je niet vaak aan iemand stelde, Want erg normaal was het niet. Verliefd zijn. Hoe voelde dat eigenlijk?
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Frieda zo sep 11, 2011 8:09 am

    "Natuurlijk zijn er wel dingen die je kutn delen." ging Yochina er tegen in "We delen de wereld, de zuurstof, het eten dat geoogst word-" zijn stem stierf weer weg toen hij de blik van Ryan zag en deze plotzeling zei dat hij ook een vraag voor hem had "Ik weet niet wat verliefdheid is, er was ooit een meisje die me vertelde dat ze verliefd op me was." zei hij rustig, waarna hij "En toen ging ze dood." toevoegde alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
    "Er is me geleerd wat vriendschap is, maar over andere banden is me niets geleerd. Alleen dat als je een band met iemand hebt, dat je dan moeite hebt de trekker over te halen als je een geweer op iemand richt en dat banden daarom gevaarlijk zijn." opnieuw iets wat best gruwelijk klonk dat door de jongen met zijn onschuldige, kalme stem werd gezegd alsof het heel normaal was.
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Jennii zo sep 18, 2011 6:01 am

    Ryan zuchtte wat afwezig. "Dus jij weet het ook al niet." Mokkend ging hij op zijn kont zitten, en zette zijn voeten voor zich uit. Wat verveeld steunde hij hier zijn hoofd op. "Ik kan me niet voorstellen dat als je verliefd bent, je gevoel met iemand anders word gedeeld. Want, Ik bedoel, Dat kan toch niet? Iemand anders kan toch niet weten wat je voelt.." Bij die vraag fronste hij. Maar, het was dan ook weer zo dat Ryan gedachten kon lezen. Betekende dat dan dat je wist hoe iemand anders zich voelde? "Hmm. Mijn moeder was heel lang geleden verliefd. Op de meest verschrikkelijke man die ik ooit in mijn leven kende. Ah, Ik was een ongelukje. Hmm, Zou dat het zijn..?" Zijn gezicht stond meer nadenkend, dan triest. "Ze vertelde me dat als mensen verliefd waren je warm werd van elkaars aanrakingen." Wat pessimistisch lachtte hij. Alsof dat mogelijk was.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Frieda zo sep 18, 2011 7:17 am

    "Sorry." reageerde Yochina vrijwel direct op Ryan's wat teleurgestelde blik, maar Yochina wist het echt niet, daarom bleef hij aandachtig luisteren toen Ryan weer iets over het vreemde fenomeen 'liefde' vertelde. 'Ze vertelde me dat als mensen verliefd waren je warm werd van elkaars aanrakingen.' bij deze woorden keek Yochina wat verbaasd naar zijn handen, warm worden van iemands aanraking? Hierna liet hij zijn blik even naar Ryan gaan, deze lachtte even pessimistisch "Je denk dat het niet kan?" vroeg hij even stilletjes, hierna keek hijw eer naar zijn eigne handen, maar balde deze uiteindelijk gewoon tot vuisten. "Je weet nooit wat liefde is tot je eht zelf voelt." was uiteindelijk Yochina's conclusie.
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Jennii zo sep 18, 2011 7:23 am

    Ryan keek op, naar Yochina. "Tot je het zelf beleeft." Nadenkend bekeek hij Yochina. Zijn vingers reikte hij naar zijn gezicht, zijn eigen gezicht. Maar zijn vingers voelde koud aan op zijn eigen huid. Hoe kon hij iemand anders dan wel warmte geven, als je koud bent. Koud. Wat ongemakkelijk ging Ryan op zijn knieen zitten, met zijn vingertoppen raakte hij voorzichtig Yochina zijn wang aan. Waarna hij ze rustig er over heen liet strijken alsof hij onderzocht hoe Yochina aanvoelde. Zijn blik was gericht op zijn eigen hand, hoe hij Yochina aanraakte. "Jij bent wel warm." Mompelde Ryan uiteindelijk droog en zakte weer achterover.

    (Wat ben je toch weer een moodkiller Ryan. xD)
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Frieda zo sep 18, 2011 7:46 am

    Toen Ryan met zijn hand naar Yochina's gezicht reek, week deze iets naar achteren, maar uiteindelijk kwamen de ijskoude vingers toch op zijn wang terecht. Zijn adem schokte even in zijn keel, hij was het niet gewend als iemand hem aanraakte en hij had Ryan dus ook al gevraagd dat niet meer te doen. En toch had de jongen die nacht nog twee keer met zijn vingers aan zijn gezicht gezeten en nu weer. Maar Yochina durfde zijn gezicht niet terug te trekken, niet dat hij er het lef niet voor had, hij wist gewoon niet hoe hij moest handelen in dit soort situaties. Zijn altijd bleke wangen kleurde een lichtroze tint, maar dit was amper zichtbaar en het ozu alleen maar opvallen als je heel goed keek. "Jij bent wel warm." toen Ryan deze woorden sprak keek hij de jongen even wat verbaasd aan. "E-eh?" nu hij er over nadacht, ookal waren Ryan's vingers erg koud, hij had er helemaal geen last van gehad, al zou hij dit niet uitspreken. Toen alle stot hem door gedrongen was glimlachte hij lichtjes, niet wetend wat hij zou kunnen zeggen op Ryan's acties.
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Jennii zo sep 18, 2011 7:57 am

    Ryan keek wat niet-begrijpend op naar Yochina. "Waarom glimlach je?" Vroeg hij, alsof Yochina zojuist in een kruisverhoor was beland. Al die gevoelens, al dat delen. Het was ingewikkeld. Hoe kon je een hart delen dat niet eens klopte? (Ja, het hart van een vampier klopt inderdaad niet, want in principe zijn ze dood. xD) Daar had je toch niets aan. Ryan was misschien slim, maar dit was een van de dingen die altijd voorbij vlogen als hij zo ging nadenken.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Frieda zo sep 18, 2011 8:12 am

    "Omdat is wat mijn hersenen doorgeven." antwoorde Yochina droogjes "En ik zal deze keer niet weer zeggen dat ik het niet fijn vind als iemand me aanraakt, want in dit geval was het overduidelijk gewoon een test en niet om me te intemideren." ja, als Yochina zijn best deed kon hij best moeilijke nederlandse woorden gebruiken, daarbij had hij best lang in een woordenboek lopen neuzen die ochtend. "De enige vraag die ik graag zou willen stellen is waarom je deze 'test' op mij hebt uitgevoerd?" hij formuleerde alles weer in zijn normale, beleefde toon en taalgebruik. Maar als hij terugdacht aan het moment dat Ryan zei dat hij warm was, raakte Yochina toch best wel weer verward.
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Jennii zo sep 18, 2011 8:20 am

    "Test..?" Hij was even stil. Ja, dat kon je het wel noemen, al wist Ryan niet zeker of dat de goede benaming was. Bij de vraag, waarom hij hem had aangeraakt, Keek hij opnieuw naar zijn handen. "Ik... Weet het eerlijk gezegd niet." Mompelde hij, Tuurlijk wist hij het. Hij wilde weten of Yochina warm was. Maar never dat hij dat zou zeggen. Zodra Ryan realiseerde wat hij dacht, verscheen er een grijns op zijn gezicht die iets weg had van een glimlach, maar zeker kon je het niet zeggen. "Vind je het niet prettig als ik je aanraak? Want dan kan je het gewoon zeggen." Vroeg hij nog.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Frieda zo sep 18, 2011 8:31 am

    "Ik weet niet of ik het prettig vind." antwoordde Yochina twijfelend "Ik vind het zeker niet onprettig, maar..." hij leek even diep na te moeten denken, maar het uiteindelijk toch niet te weten "Het is gewoon dat ik nooit echt eerder op die manier aan ben geraakt." hij glimlachte evne lichtjes, de rest van zijn gezicht nogsteeds rustig als altijd. De gebruikelijke denkrimpel ontstond weer rond Yochina's voorhoofd en hij keek even naar zijn eigen hand, eigenlijk had hij zelf al helemaal nooit iemand aangeraakt. Hij was nieuwsgierig naar hoe het zou voelen, dat was waaorm hij altijd al zo'n gevaarlijke khint geweest was, hij was te nieuwsgierig en probeerde te veel gevaarlijke dingen uit om te testen of het wel echt mogelijk was. Heel voorzichtig rijkte Yochina naar Ryan, raakte heel even met zijn vingertoppen de jongens hand aan, maar trok zijn hand al gelijk twijfelend weer terug. "Sorry."

    [ Nu ga ik echt slapen ]
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Jennii zo sep 18, 2011 8:38 am

    "Hmm..?" Ryan keke wat verward naar zijn hand, die werd aangeraakt door Yochina. Hij draaide zijn handpalm om, en pakte daarbij Yochina zijn vingers zachtjes beet. Doordat Yochina warm was, voelde hij de warmte van Yochina zijn vingers gloeien tegen zijn huid. "Maakt niet uit.." Zijn blik stond wat afwezig bij het loslaten van Yochina.
    Frieda
    Frieda
    Beheerder


    Aantal berichten : 81
    Registratiedatum : 06-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Leeuwarden

    Personages
    Aantal: 4
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Frieda do sep 22, 2011 6:03 am

    Toen Ryan zijn vingers om die van Yochina sloot onderdrukte deze de neiging om zijn hand los te trekken, dat zou heel stom zijn aangezien Yochina zelf eerst Ryan's hand aan had geraakt. Ryan's handen staken koud af tegen zijn eigen huid, maar het voelde niet onprettig, wel vreemd... Toen Ryan hem los had gelaten trok Yochina zijn hand rustig terug en liet zijn blik er even op vallen, waarna hij zijn blik op Ryan richtte en lichtjes glimlachte. Zijn blik kalm als altijd, voorzichtig liet hij zijn hoofd even schuin zakken om Ryan vragend aan te kijken. "Waarom maakt het niet uit?" het was misschien een vreemde vraag, maar het was iets wat Yochina zich afvroeg. Waarom voelde het minder slecht als Ryan hem aanraakte dan asl iemand anders dat deed? Waarschijnlijk gewoon omdat ze vrienden waren, maar...
    Jennii
    Jennii


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 08-08-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Soms hier, soms daar, soms nergens en soms in een doos.

    Personages
    Aantal: 1
    Namen:

    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Jennii do sep 22, 2011 6:21 am

    Ryan dacht na. Waarom, maakte het niet uit? Dat vroeg hij zichzelf ook af. "Weet ik niet, het is gewoon niet erg." Die eigenwijze, koppige frons verscheen op zijn gezicht, het teken dat Ryan gewoon nog Ryan was en er niets vreemds met hem aan de hand was. "Daarom. Gewoon, Daarom." Zuchtend en koppig sloeg hij zijn armen over elkaar. "Wanneer gaan we eten?" Snel probeerde hij het onderwerp te veranderen om zo snel mogelijk onder deze verwarrende conversatie uit te kunnen piepen.

    ((Sorry dat ik zo kort post xD))

    Gesponsorde inhoud


    Away from the sun Empty Re: Away from the sun

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma sep 16, 2024 9:11 am