Emobanca

Bluhbluh hier moet nog iets komen xd

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Emobanca

Bluhbluh hier moet nog iets komen xd

Emobanca

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(¯`·._.·[—(•·÷[ EMOBANCA ]÷·•)—]·._.·´¯)

Boe! Hier komt ooit vast wel iets nuttigs te staan. xd

    Uitleg: Beveiliging Jeugdgevangenis Emobanca

    Riiko
    Riiko
    Beheerder


    Aantal berichten : 99
    Registratiedatum : 04-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : De struiken tegenover je huis. Ja. Ik stalk jou.

    Personages
    Aantal: 3
    Namen:

    Uitleg: Beveiliging Jeugdgevangenis Emobanca Empty Uitleg: Beveiliging Jeugdgevangenis Emobanca

    Bericht van Riiko ma aug 08, 2011 7:01 am

    Als Jeugdgevangenis, heeft Emobanca natuurlijk regels die je moet nastreven. Deze is om de beveiling zo optimaal te kunnen houden.
    Je bent verplicht deze regels te volgen. Technisch gezien. Maar ja, regels zijn er om gebroken te worden, niet?

      Emobanca -- Regels
    • Je gaat op vaste tijden slapen, eten en naar de klas. Ook heb je op vaste tijden vrije tijd.
    • Je kamergenootje wordt voor je aangewezen. Je mag niet in andermans cellen komen. Je komt alleen in je slaapcel om te slapen. Je eerste dag breng je hier wel gewoon door, omdat je niet overdag bij de groep gemengd mag worden.
    • Om de drie celdeuren staat een beveiliger. Als je iets wilt weten, dan roep je naar een van hen.
    • Eten is gemengd. Recreatie is gemengd. Klassen niet. Je volgt de lessen met leerlingen van je eigen geslacht.
    • Roken en drank zijn niet toegestaan, behalve op zaterdagen en dan alleen maar buiten en tussen 8 en 10.
    • Er zijn standaard uniformen.


    -- voorlopig is dit het, maar de regels kunnen eventueel nog aangepast worden, verwijdert worden of toegevoegd worden. Gebeurt dit, dan wordt je hiervan op de hoogte gehouden.


    Laatst aangepast door Riiko op zo aug 14, 2011 9:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Riiko
    Riiko
    Beheerder


    Aantal berichten : 99
    Registratiedatum : 04-08-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : De struiken tegenover je huis. Ja. Ik stalk jou.

    Personages
    Aantal: 3
    Namen:

    Uitleg: Beveiliging Jeugdgevangenis Emobanca Empty Re: Uitleg: Beveiliging Jeugdgevangenis Emobanca

    Bericht van Riiko zo aug 14, 2011 9:42 am

    Ik verwijder de posten nu. Dit is niet de plaats om te spammen. Controleer dat nog eens. Kijk waar je post, Frank.
    Niet alleen dat, spammen buiten dat 'Spampaleis' om is niet toegestaan. Dit is Uitleg, in de Helpdesk. Niets spammen dus. In de regels staat dat je nu eenmaal niet mag spammen en officieel moet ik een waarschuwing geven. Wees blij dat ik dat nu niet doe.

    En ik ben glashard nu, voor het geval dat jullie het willen weten. Ik wil geen woord meer hier.

    [Goed, vragen daargelaten. Cool?]

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu wo sep 18, 2024 2:52 pm